Denní program
Denní rozvrh:
6.15 - 8.00
- ranní scházení
- volné hry
- individuální vzdělávací aktivity a činnosti
8.00 - 9.30
- přesnídávka
- vzdělávací aktivity podle třídních vzdělávacích programů
- zdravotně preventivní cvičení
9.30 - 11.30
- příprava na pobyt venku, pobyt venku
- převlékání a hygiena před obědem
11.30 - 12.15
- oběd
- příprava na odpočinek
12.15 - 14.00
- odpočinek podle potřeb dětí
- zařazování nespavého programu
14.00 - 14.30
- hygiena
- oblékání
- svačina
14.30 - 16.00
- volné hry a činnosti
- individuální vzdělávací aktivity a činnosti
Přehled je pouze orientační, flexibilně se přizpůsobuje potřebám dětí a denním okolnostem.
Vzdělávací činnosti jsou sestavovány z jednotlivých Pramínků řeky Novohradky. Cílem je vytvořit co nejpestřejší tok řeky - skladbu vzájemně se prolínajících a propojených pramínků, které budou příslibem dalšího příznivého rozvoje a vzdělávání .
Pramínky řeky Novohradky
- Pramínek TĚŠÍK učí čistotě lidských vztahů, laskavosti, pochopení, lásce a přátelství. Naší největší starostí je zachovat mu neposkvrněnou čistotu.
- Pramínek PROUTEK je hbitý, dovádivý, zdatný, tichý i hlučný, skotačivý a nezkrotný jako vítr, který dovádí nad řekou Novohradkou a láká nás ke hře a pohybu.
- Pramínek ZVÍDÁLEK chvíli nepostojí, zvědavě se rozhlíží kolem sebe, všechno pozoruje a zkoumá. Jak tak pluje krajinou zajímají ho města, vesnice, lidé, zvířátka, stromy, květiny, věci…
- Pramínek PÍSKLÍK vesele zní, je ho slyšet na loukách, polích, lesích i ve městech, lidé i zvířátka si chodí poslechnout jeho zvonivý hlásek, kterým vesele prozpěvuje písničky a vypráví příběhy a pohádky z dalekých krajů i domova..
- Pramínek PRSTÍK je zručný, šikovný a bystrý, miluje svou řeku, louku, les, města, lidi, živočichy … Na hladině řeky Novohradky píše vzkaz všem lidem, že planetu Zemi musíme společně chránit a pečovat o ni.